Where every detail matches the drive
Bugatti
Exclusive customer event

Gasten
110 gasten
Locatie
Showroom Pon Luxury Cars in Rotterdam
The Essense
Maximale branding en beleving in minimale ruimte

Gasten
110 gasten
Locatie
Showroom Pon Luxury Cars in Rotterdam
The Essense
Relatie event klanten in eigen branding

Een avond vol klasse, kracht en precisie
In het hart van de Bugatti-showroom in Rotterdam brachten we een culinair eerbetoon aan het merk waar snelheid, elegantie en perfectie samenkomen.
Voor deze exclusieve avond mochten 110 relaties van Bugatti en Pon Luxury Cars zich onderdompelen in een wereld van iconische auto’s en verfijnde smaken. Een walking dinner met dezelfde klasse als de voertuigen eromheen.
Culinary performance
Onder leiding van executive chef Jasper Gronert serveerden we drie gangen op topniveau. Elk gerecht was een ervaring op zich – innovatief, smaakvol en tot in de finesse gepresenteerd:
- Dutch yellowtail | Noordzeekrab | avocado | granny smith | rode curry | karnemelk
- Wagyu A4 lende | gegrilde witte asperges | zilte groenten | gnocchi | sambai jus
- Fondant van Valrhona Manjari | rozen | rabarber | aardbei


Een avond vol klasse, kracht en precisie
In het hart van de Bugatti-showroom in Rotterdam brachten we een culinair eerbetoon aan het merk waar snelheid, elegantie en perfectie samenkomen.
Voor deze exclusieve avond mochten 110 relaties van Bugatti en Pon Luxury Cars zich onderdompelen in een wereld van iconische auto’s en verfijnde smaken. Een walking dinner met dezelfde klasse als de voertuigen eromheen.

Culinary performance
Onder leiding van executive chef Jasper Gronert serveerden we drie gangen op topniveau. Elk gerecht was een ervaring op zich – innovatief, smaakvol en tot in de finesse gepresenteerd:
- Dutch yellowtail | Noordzeekrab | avocado | granny smith | rode curry | karnemelk
- Wagyu A4 lende | gegrilde witte asperges | zilte groenten | gnocchi | sambai jus
- Fondant van Valrhona Manjari | rozen | rabarber | aardbei

Branding as signature
Wat deze avond echt onderscheidde, was hoe de branding van Bugatti tot in het kleinste detail doorvertaald was in onze culinaire creaties.
- Het dessert werd gepresenteerd in het logo van Bugatti – een herkenbare knipoog voor liefhebbers.
- We ontwikkelden serveerplateaus waarin het Bugatti-silhouet letterlijk was uitgesneden, waardoor elk gerecht als een minitentoonstelling aanvoelde.
- Zelfs het afscheid kreeg een luxe touch: elke gast ontving een chocolade visitekaartje met het Bugatti-logo: elegant, exclusief en volledig in stijl.
High-end service en ongekende beleving
Een showroom gevuld met luxe auto’s vraagt om meer dan alleen zorgvuldigheid. Door het team zorgvuldig te briefen en de looplijnen strategisch te plannen, creëerden we een vloeiende ervaring zonder concessies aan veiligheid of elegantie. Dankzij een doordacht logistiek plan konden gasten zich vrij en ongedwongen bewegen, terwijl ons personeel vrijwel onzichtbaar opereerde, zichtbaar wanneer nodig, onzichtbaar wanneer gewenst.
De beleving? Die was er één van exclusiviteit, rust en verfijning. Gasten liepen tussen de bolides met een glas in de hand, proefden de ene na de andere smaaksensatie en genoten van de esthetiek die tot in elk detail was doorgevoerd. Van het lichtplan tot de bordpresentatie: alles ademde Bugatti: kracht, klasse en controle.


Branding as signature
Wat deze avond echt onderscheidde, was hoe de branding van Bugatti tot in het kleinste detail doorvertaald was in onze culinaire creaties.
- Het dessert werd gepresenteerd in het logo van Bugatti – een herkenbare knipoog voor liefhebbers.
- We ontwikkelden serveerplateaus waarin het Bugatti-silhouet letterlijk was uitgesneden, waardoor elk gerecht als een minitentoonstelling aanvoelde.
- Zelfs het afscheid kreeg een luxe touch: elke gast ontving een chocolade visitekaartje met het Bugatti-logo: elegant, exclusief en volledig in stijl.

High-end service en ongekende beleving
Een showroom gevuld met luxe auto’s vraagt om meer dan alleen zorgvuldigheid. Door het team zorgvuldig te briefen en de looplijnen strategisch te plannen, creëerden we een vloeiende ervaring zonder concessies aan veiligheid of elegantie. Dankzij een doordacht logistiek plan konden gasten zich vrij en ongedwongen bewegen, terwijl ons personeel vrijwel onzichtbaar opereerde, zichtbaar wanneer nodig, onzichtbaar wanneer gewenst.
De beleving? Die was er één van exclusiviteit, rust en verfijning. Gasten liepen tussen de bolides met een glas in de hand, proefden de ene na de andere smaaksensatie en genoten van de esthetiek die tot in elk detail was doorgevoerd. Van het lichtplan tot de bordpresentatie: alles ademde Bugatti: kracht, klasse en controle.


Essense op z’n best
- Tot in detail gepersonaliseerd
- Design en dining hand in hand
- Hospitality op het hoogste niveau
Onze signatuur:
Maximale beleving in minimale ruimte.
Met oog voor precisie, sfeer en maatwerk vertaalden we de ziel van Bugatti naar smaak.